article

عوامل موثر در کیفیت روغن های آسانسور هیدرولیک

مقدمه: مایع هیدرولیک عنصر مشترک در هر جزء هیدرولیک است و باید با دقت زیادی انتخاب شود. کیفیت و پاکیزگی سیال هیدرولیک عوامل تعیین کننده ای برای قابلیت اطمینان عملکرد، کارایی و عمر مفید یک سیستم است. هنگام استفاده از مایع هیدرولیک توصیه های سازنده روان کننده و مشخصات ارائه شده در برگه اطلاعات ایمنی […]

article

همه چیز درباره روغن آسانسور هیدرولیک

به طور کلی سیالات هیدرولیک برای انتقال توان در ماشین‌آلات هیدرولیکی به کار برده می‌شوند. یکی از انواع سیالات هیدرولیکی، روغن هیدرولیک است. برخی از تجهیزاتی که از روغن‌های هیدرولیک استفاده می‌کنند عبارت هستند از: بیل مکانیکی، ترمز‌های هیدرولیکی، سیستم‌های فرمان و کنترل وسایل نقلیه، کامیون‌های حمل زباله، بالابرها و بسیاری از ماشین آلات صنعتی که در آن‌ها نیاز به انتقال توان‌های بالا وجود دارد. وظیفه اصلی روغن هیدرولیک انتقال توان است، ولی وظایف جانبی دیگری هم دارد. از جمله وظایف جانبی این روغن می‌توان به مواردی همچون انتقال حرارت، حذف آلودگی‌های محیطی، آب‌بندی سیستم و روانکاری تجهیزات اشاره کرد.

article

پاول دیوایس

پاول دیوایس وسیله‌ای است جهت جلوگیری از خزش کابین در هنگام بارگیری یا حرکت ناخواسته کابین بیش از حداکثر ۱۲ سانتی‌متر یا در محدوده بازجوی قفل در درب آسانسور ، استفاده می‌شود.

article

نگهدارنده گیره‌ای یا کلمپینگ دیوایس

این تجهیز به عنوان ترمز ایمنی در آسانسورهای هیدرولیک به حساب می‌آید که دو کار عمده می‌تواند انجام دهد.

article

سایلنسر

در انواع مدارهای هیدرولیکی که میتواند آسانسور یا جک یا جرثقیل یا …. باشد این طور کار میکنند که موتور شروع به کار میکند و پمپ روغن را از مخزن مکش کرده و وارد شیر های کنترلی و … شده و بعد از آن وارد جک میشود و جک را به حرکت در  می آورد.

article

موزیک آسانسور

موزیک آسانسور،که بیشتر به عنوان موزاک(Muzak) شناخته می شود. در سال ۱۹۲۲ با هدف اصلی برای آرام کردن مسافرانی که میترسیدند و برای اولین بار از آسانسور استفاده می کردند، استفاده شد. 

article

فروش انواع آسانسور هیدرولیک

با توجه به اینکه تنوع آسانسورها بسیار زیاد است،مانند: ۱-انواع آسانسورهای کششی ۲-آنواع آسانسورهای هیدرولیک ۳-انواع آسانسورهای پیچی ۴-انواع آسانسورهای پنوماتیک و … خیلی از مشتریان عزیز مردد در انتخاب آسانسورهای مورد نیاز خود هستند،کارشناسان ما بعد از گرفتن اطلاعات فنی دقیق از شما و کمی صحبت با شما درمورد سلیقه و نیاز روزمره شما،سعی در مشاوره تخصصی شما رو دارند.

article

معایب آسانسور هیدرولیک

معایب و مزایای آسانسور هیدرولیک :  امروز می‌خواهیم معایب و مزایای آسانسورهای هوم لیفت از نوع هیدرولیک بپردازیم.این مدل از آسانسورها معایب و مزایایی دارند. مجموعه همرا در تلاش است اطلاعات سودمند در زمینه آسانسورهای هیدرولیک یا حتی بالابرهای هیدرولیک در اختیار شما قرار دهد. بهتر است اول به معایب آسانسورهای هیدرولیک بپردازیم :   معایب آسانسور […]

article

مزایای آسانسور هیدرولیک

در این مقاله سعی می کنیم از مزایای آسانسور هیدرولیک به ۷ نکته بسیار مهم اشاره کنیم.

article

آسانسور کانال پاناما

آب راه پاناما یک آب راه غیرطبیعی است که توسط انسان در کشور پاناما به وجود آمده که یکی از بزرگ‌ترین و دشوارترین پروژه‌های مهندسی در جهان ‌است.

درباره ما

شرکت هومرا ارائه دهنده خدمات آسانسور و بالابر می باشد که فعالیت خود را از سال 1380 شروع کرده است. هدف ما ارئه خدمات ممتاز به مشتریان فوق العاده ای است که وفاداری خودشان را بارها و بارها نسبت به مجموعه ما ابراز داشته اند و ما نیز همیشه مدیون لطف و محبتشان هستیم.

© تمامی حقوق مادی و عنوی متعلق به هومرا است.

طراحی شده توسط : استودیو فرشید